از ایجاد جایگاه ویژه مسؤولان در مراسم 22 بهمن خودداری شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درخواست کرد در مراسم 22 بهمن از ایجاد جایگاه وچیدن صندلی ویژه مسؤولان خودداری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امام جمعه تبریز در یک حرکت مردم‌پسند دستور داد نرده‌های جداکننده بین مسؤولان و مردم را در صفوف نماز جمعه جمع‌آوری کنند که امیدوارم این اقدام به تمام شهرهای کشور تسری یابد و از فرصت طرح این موضوع استفاده مطلوب شود.

وی افزود: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صفهان درخواست دارم در مراسم 22 بهمن اجازه دهد، مسؤولان هم همانند مردم در این مراسم حضور یابند و از چیدن صندلی ویژه مسؤولان و ایجاد جایگاه به جهت همراهی بیشتر مردم و مسؤولان خودداری کنند؛ همچنین با توجه به وحدت‌آفرینی در انتخاب سخنران ویژه مراسم در این روز ملی دقت شود.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از هیأت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به جهت اعتماد به توانمندی‌های اصفهان و انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی اصفهانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان سپاسگزارم و امیدوارم با توجه به تجربیات و توانمندی‌های این مربی صاحب‌نام و مردمی شاهد تحولات چشم‌گیر و مؤثری در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در این تیم باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین امیدوارم حضور تؤام با موفقیت ابراهیم‌زاده و استمرار حضور او در این سمت سپاهان را به روزهای اوج خودش بازگرداند و شادی و نشاط و رضایت را به هواداران هدیه کند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه علنی شورای شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.