سران منچسترسیتی با پیشنهادی شگفت‌انگیز به دنبال جذب آزار

مسئولان منچسترسیتی با پیشنهادی ۱۵۰ میلیون پوندی به دنبال جذب ادن آزار هستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پپ گواردیولا سرمربی سیتزن ها که نتوانست نظر مساعد الکسیس سانچز ستاره شیلیایی آرسنال را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند در اقدامی جنجالی در نظر دارد در تابستان ادن آزار کاپیتان بلژیک و ستاره این روزهای باشگاه چلسی را با مبلغ 150 میلیون پوند جذب کند.

منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای جذب Eden Hazard است.مهاجم بلژیکی چلسی یکی از بازیکنان پرطرفدار فوتبال اروپا است و این روزها خبرهای ضد نقیضی درباره حضور او در تابستان در رئال مادرید شنیده می شود.

طبق اظهارات پپ گواردیولا ، او قصد دارد با پیشنهادی هنگفت مانع از انتقال او به رئال مادرید شود.سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی جذب آزار را هدف اول خود در تابستان قرار داده است،سیتزن ها در نظر دارند با شکستن رکورد نقل و انتقالات انگلستان آزار را به اتحاد بیاورند.

این در حالی است رئال مادرید هم از طرفداران جدی آزار بلژیکی است و تمایل دارند در تابستان او را به عنوان جایگزین احتمالی برای کریستیانو رونالدو جذب کنند  و حتی گفته می شود که خود آزار هم علاقمند است که زیر نظر زین الدین زیدان در برنابئو فعالیت کند.

قرارداد ازار تا سال 2018 با آبی های لندن اعتبار دارد و مسئولان باشگاه چلسی به دنبال این هستند تا قرارداد این هافبک را برای چند سال دیگر تمدید کنند اما با این وجود هنوز هیچ صحبتی میان طرفین برای تمدیدقرارداد انجام نشده است.

منچسترسیتی خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی بعلاوه 50 هزار پوند پاداش‌های در نظر گرفته‌شده به این هافبک بلژیکی می‌کند.

انتهای پیام/

گواردیولا به دنبال جذب ستاره بلژیکی چلسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار