راه اندازی پرونده سلامت الکترونیک در روانسر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر از راه اندازی پرونده سلامت الکترونیک به صورت 100 درصدی در پنج مرکز بهداشتی درمانی این شهرستان خبر داد.

راه اندازی پرونده سلامت الکترونیک در روانسربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ محمد سعید سریری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر  با بیان اینکه این طرح در 14 خانه بهداشت این شهرستان نیز راه اندازی شده است، گفت: برای اجرای این طرح بیش از 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: یکی از خدمات بسیار خوبی که اخیرا در سطح شهرستان انجام شده ارائه خدمت همزمان 2 پزشک عمومی در اورژانس شهر روانسر است که قبلا یک پزشک فعالیت می کرد.

سریری ادامه داد: از هفت بیمار دیالیزی این شهرستان 6 بیمار تحت پوشش است و 2 دستگاه فعال دیالیز داریم و 650 میلیون ریال نیز برای خرید دستگاه RO مدیکال که یک دستگاه تصفیه و پشتیبان دستگاهای دیالیز هست خریداری شده تا ضمن ارتقای خدمات ارائه شده عوارض دیالیز را در بیماران دیالیزی کاهش دهد.

وی اضافه کرد: اکنون یک دستگاه رادیولوژی در سطح شهرستان فعال است که با رایزنی های انجام شده تلاش داریم یک دستگاه رادیولوژی پرتابل را که در مرکز شماره 2 نیاز به تعمیرات دارد با هزینه ای بیش از 120 میلیون ریال دوباره راه اندازی کرده و به صورت پشتیبان از آن استفاده کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر افزود: از ابتدای امسال بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/ز

 


امسال بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.