بهره برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در پارس‌آباد

در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در پارس‌آباد اظهار داشت: در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان تدارک دیده شده که توسط سپاه ناحیه پارس‌آباد اجرا می‌شود.

وی از تدارک 65 ویژه برنامه اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی، محرومیت زدایی و ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری جشن پیروزی انقلاب و نواخته شدن زنگ انقلاب از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد از برگزاری یادواره شهدا در این ایام خبر داد و افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش فیلم‌های انقلابی در مناطق محروم و مدارس، برگزاری دعای ندبه و دعای توسل، طنین گلبانگ الله‌اکبر در مساجد و همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این مناطق را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی، برگزاری مسابقات ورزشی و فضاسازی شهری نیز انجام می‌شود.

نوری با بیان اینکه  معرفی دستاوردها و آرمان‌های امام و انقلاب به نسل جدید و تبیین گفتمان انقلاب در ایام دهه فجر محوریت برگزاری این برنامه‌های خواهد بود، افزود: بعد از پیروزی انقلاب، کشور تحولات اساسی به خود دیده به طوری که در بخش‌های مختلف نظیر سلول‌های بنیادی، وضعیت علمی و دانشگاهی، صنعت هسته‌ای،فناوری‌های دفاعی و نظامی، نانو و غیره پیشرفت‌های چشمگیری داشته که باید این تحولات به مردم تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد با تاکید بر حضور پرشور مردمی در برنامه‌های گرامیداشت این ایام و به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تصریح کرد: مردم شهرستان پارس‌آباد همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده‌اند که امسال در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر این پشتیبانی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان پارس آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.