باز بودن راه‌های اصلی لرستان

همه راه‌های اصلی لرستان باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: با وجود تداوم بارش برف، تردد در محور‌های اصلی لرستان برقرار است.

عباس شرفی افزود: همزمان با بارش نزولات جوی به‌ویژه برف دربرخی مناطق لرستان که از عصردیروز آغاز شده ۱۴۷ نیروی راهدار در جاده‌ها، گردنه‌ها و مناطق برفگیرمستقر و با استفاده از ۹۲ دستگاه ماشین‌آلات کار برفروبی و بازگشایی مسیر‌ها را برعهده دارند.

در این مدت با تلاش راهداران ۸۵۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی برفروبی، ۹۶۵ تن شن و نمک هم برای یخ‌زدایی استفاده شده است.

ارتفاع برف به طور میانگین درمحور‌های خرم‌آباد- سپیددشت، ازنا- شازند، ازنا-الیگودرز، خرم آباد- بروجرد ۷ تا ۱۰ سانتی متر، آزادراه خرم آباد- پل زال ۵ تا ۷ سانتیمتر و در محوربروجرد- اراک، نورآباد- هرسین- نهاوند، خرم آباد- الشتر- نورآباد و بروجرد – اشترینان- ملایر تا ۲۰ سانتی متر هم گزارش شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان با توجه به تداوم بارش برف، برخی محور‌های روستایی هنوز برفروبی نشده و تلاش اکیپ‌ها برای برقراری تردد روان در این محور‌ها ادامه دارد.

هم استانی ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/پ

 

بارش برف در محورهای مواصلاتی لرستان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.