بخشدار ؛

۳۲ پروژه در بخش مرکزی خاش کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد

بخشدار مرکزی خاش گفت:: ۳۲ پروژه مختلف خدماتی و عمرانی با اعتبار حدود ۵۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی، ملی و مشارکتی در دهستان‌های پنجگانه بخش مرزی مرکزی خاش در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی  بخشدار مرکزی خاش اظهار کرد: دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای انتقال پیام، اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین مردم به ویژه نسل جوان و تجلی میثاق ملت سرافراز ایران با آرمان‌های پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بهترین نمایشگاه برای عرضه خدمات دولت طی یکسال از دهه فجر سال قبل تا دهه فجر جاری است.

شجاعی گفت: بهره برداری از چهار ایستگاه دیجیتال تلویزیونی با اعتبار حدود ۴ میلیارد ریال، کلنگ اجرای خط انتقال مجتمع دشت ابخوان در فاز جدید با اعتبار ۸.۵ میلیارد ریال، اجرای عملیات مدیریت هرزاب دشت ابخوان به ۱۰ میلیارد ریال، تولیدی صنایع محصولات بتنی با دو میلیارد و نهصد میایون ریال، برقرسانی روستایی با چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال، توسعه برق روستایی با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال، سایر پروژه‌های فنی برق با ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیارد ریال، مرغداری ۳۰۰۰۰ قطعه‌ای عباس اباد با هفت میلیارد ریال، یایر پروژه‌های کشاورزی و دام شامل سیستم‌های ابیاری نوین، پوشش انهار سنتی، استخرای چند منظوره و ... با اعتبار حدود هفت میلیارد ریال، افتتاح منازل مسکونی مددجویان دارای دو معلول بعزیستی با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، افتتاح دو باب فضای اموزشی سه کلاسه نوش اباد به همت قرارگاه سپاه پاسداران و یک‌کلاسه خیری چاه محبت به همت خیریه عنایت و. از جمله طرح‌هایی است که در بخش ده هزارکیلومتری و ۷۵ هزار نفری بخش مرکزی خاش به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تقدیر از همت تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری شهرستان در پیگیری اجرای اهداف دولت در و مشارکت خیرین و نهاد‌های دیگر در عمران و ابادانی منطقه ادامه داد: برنامه‌های پرمحتوا، هدفمند، امیدافرین، کم هزینه، غیر کلیشه‌ای و غیرشعاری، و در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و در برگیرنده طیف وسیع برنامه‌های فرهنگی، افتتاحیه‌ها، اجتماعی، دینی، ورزشی، سیاسی و. درایام دهه مبارک فجر و سرکشی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و نشست‌های مختلف با نسل جدید دانش اموز و دانشجو و توجه به اگاهی بخشی و بصیرت افزایی میتواند غنای این برنامه‌ها را افزایش دهد.

شجاعی در پایان برگزاری جشنواره دا (مادر) در روستای اسماعیل آباد، برگزاری مسابقات قویترین مردان بخش مرکزی، جشنواره‌های ورزشی، برگزاری دو نشست مردمی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستاها، دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، گردهمایی دهیاران و در نهایت حضور پرتوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از جمله ویژه برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین  پروژه در بخش مرکزی خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار