شکست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری

عربستان و امارات در پرونده شکایت بازی در زمین بی طرف با کشور قطر با رای گیری در کنفدراسیون فوتبال آسیا ناکام ماندند.

فدراسیون فوتبال و تاجی که اصلا برق نمی زندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان و امارات مدعی بودند که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا می بایستی با قطر در زمین بی طرف بازی کنند و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پس از رایزنی های بسیار و سفر به 3 کشور فوق رای گیری در این باره را انجام داد و منجر به پیروزی قطر در استفاده از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا شد.

این در حالی است که ما در 2 سال اخیر دیدار هایمان با عربستان در زمین بی طرف برگزار شده است و فدراسیون فوتبال کماکان تیغ برنده ای برای شکستن این حکم ندارد.

جالب تر اینکه ماه ها است که ما در انتظار صدور رأی کنفدراسیون آسیا در مورد میزبانی در کشور های بی طرف هستیم و بارها به خودمان امیدواری دادیم که در فصل جدید عربستان را مجاب خواهیم کرد به دلیل امنیت بالای میزبانی در ایران، بازی های لیگ قهرمانان مقابل نمایندگان سعودی در ایران برگزار می شود.

رأی کنفدراسیون آسیا اعلام شد و تازه فهمیدیم این بازی با کلمات در فدراسیون فوتبال ایران تمامی ندارد و هر روز با وعده های پوچ فقط سرگرم بودیم و چشم دوختیم که رأی 3 کشور دیگر که اصلا ایران در آن دخیل نیست صادر شود.

قطر با وجود اینکه "شیخ سلمان" رئیس قطری کنفدراسیون آسیا از ماجرای این پرونده کنار رفته بود تا شک و شبهه ای در مورد رای بوجود نیاید توانست بازی را به سود خود به پایان برود و ما هنوز نتوانستیم ثابت کنیم که در این مورد خاص حتی یک درصد هم حق با عربستان نیست.

فقط جای شکرش باقی است که هنوز در مورد بازی با نمایندگان امارات رای صادر نشده است و گرنه مجبور بودیم در مقابل آنها هم در کشور میزبان بازی کنیم.

دیپلماسی ضعیف فدراسیون فوتبال که می توانست با ادله محکمه پسند عربستانی ها را سر جایشان بنشاند آنقدر ضعیف بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نام ما را حتی در این پرونده ذکر نکرد و شاید هم اصلا شکایتی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال نشده است و گرنه چه خوب و چه بد برای ما هم حکمی صادر شده بود.

فدراسیون فخیمه فوتبال فقط به یک موضوع استناد کرده است و در یک جمله" رای هنوز به دست ما نرسیده است" بسنده کرده و به نوعی گربه رقصانی می کند.

قطر و عربستان بارها کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید به کناره گیری کردند و ما وقتی اسم کناره گیری هم می آید لرزه بر اندام فدراسیون نشینیان می آید که مبادا محروم شویم؟

آقایان یک سفر کمتر اتفاقی نمی افتد.

در این مورد جناب کفاشیان و آقای تاج نامشان در تاریخ فوتبال ثبت می شود،آن هم فقط به واسطه اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا زحمت بررسی پرونده ایران را هم به خود نداد.


انتهای پیام/

فدراسیون ایران تماشاگر پیروزی قطر بر عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
متاسفم برای مدیران فوتبالی ما