بهمن ماه امسال :

یاسوج میزبان 2 رویداد مهم فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی 2 رویداد مهم فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد هستند که بهمن امسال در این استان برگزار خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رضا دهبانی پور روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 16 بهمن با حضور 250 ناشر کشوری و استانی در مصلی امام (ره) یاسوج برپا خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 135 غرفه در این نمایشگاه پیش بینی شده است  گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه نیز 9 صبح تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر خواهد بود.
وی یادآور شد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به فروش می‌شود که 10 درصد آن توسط ناشر است.
وی گفت: برخی برنامه‌های جانبی از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی اهل قلم، نقد کتاب، رونمایی کتاب، انجمن شعر و تجسمی و موسیقی محلی نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرا می‌شود.
دهبانی پور با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: 18 فیلم راه یافته به جشنواره ملی فیلم فجر در این استان اکران خواهند شد.
وی ابراز داشت: این 18 فیلم در 2 نوبت صبح و عصر و در 2 سالن سینمایی در شهرهای یاسوج و دهدشت اکران خواهند شد.
دهبانی پور بیان کرد: اکران فیلم‌ها صبح‌ها از ساعت 10 صبح و عصرها نیز در 2 نوبت و ساعات 17 و 19 خواهد بود.
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکران فیلم‌های صبح مختص به کودکان و نوجوانان است که با هماهنگی با وزارت ارشاد و سازمان‌های متولی در استان از جمله آموزش و پرورش اکران آنها به‌صورت رایگان خواهد بود.
در جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی سال گذشته 16 فیلم در استان کهگیلویه و بویراحمد اکران شده بود.

 انتهای پیام/غ

 اکران فیلم ها جشنواره فجر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.