هزینه100میلیارد ریالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای محرومیت زدایی در ایلام

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سازمان بسیج سازندگی استان امسال 100 میلیارد ریال قرارداد با قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه منعقد کرده که این اعتبار به تدریج به استان تزریق می شود.

هزینه100میلیارد ریالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای محرومیت زدایی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سرهنگ منصور ملک حسینی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام اعلام کرد: سازمان بسیج سازندگی استان امسال 100 میلیارد ریال قرارداد با قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه منعقد کرده که این اعتبار به تدریج به استان تزریق می شود.

وی ادامه داد: از این اعتبار برای کاهش محرومیت زدایی و ایجاد طرح های عمرانی و غیر عمرانی شامل (تولید مواد غذایی، مفروش کردن مساجد، توزیع البسه و نوشت افزار در بین محرومان و ... ) در مناطق روستایی و محروم استان ایلام استفاده می شود.

ملک حسنی با بیان اینکه امسال 366 طرح اشتغالزایی در استان اجرا شده، افزود: 35 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان طرح های اشتغالزایی در نظر گرفته شد که از این مبلغ تاکنون 29 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از محل پرداخت این تسهیلات طرح هایی چون پرورش مرغ بومی و ماکیان، قارچ، زنبور عسل، دامداری، آبزیان، گیاهان داوریی، زعفران، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، مشاغل خانگی، ماشین جوجه کشی، ورمی کمپوست و ... راه اندازی شده است.

انتهای پیام/اس

هزینه 100میلیاردریالی قرارگاه خاتم جهت محرومیت زدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.