نمایشگاه آثار تجسمی دهه فجر در تویسرکان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: نمایشگاه آثار تجسمی دهه فجر در تویسرکان برپا می‌شود.

نمایشگاه آثار تجسمی دهه فجر در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مسعود عبد المنافی،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان شهرستان با اعلام این خبر افزود: تویسرکان از قدمتی چند هزار ساله ، هویت و پیشینه‌ای درخشان، غنی و اصیل برخوردار است که توجه هدفمند هنری و فرهنگی به آن می‌تواند پویایی اقتصادی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های هنری، تقویت گروه‌های هدفمند و اثرگذار تئاتر، توجه به حوزه‌های هنری موسیقی، عکس، شعر و سایر بخش‌ها از مهمترین برنامه‌های مدیریت فرهنگی و هنری تویسرکان برای ترویج الگوهای صحیح رفتاری و اجتماعی و گسترش پویایی بخش اقتصاد شهرستان هستند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان شهرستان بیان داشت: به دنبال ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی با حمایت از آثار فاخر هنری هستیم و بین آثار سخیف و ناکارآمد با آثار هدفمند هنری تفاوت قائل می‌شویم.

عبد المنافی از برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی، کتاب و طراحی روی سفال در ایام دهه فجر در تویسرکان خبر داد و افزود: همچنین برپایی جنگ شادی با اجرای گروه های تئاتر، برگزاری آیین عصر شعر و خاطره انقلاب و نشست با فعالان حوزه فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان در ایام دهه فجر به شمار می‌روند.

وی به حضور گروه تئاتر قاب خالی با اجرای تئاتر" آیین دایره زدایی از یک قفقازی در گچ مانده" در جشنواره بین المللی فجر اشاره و تاکید کرد: حمایت از این گونه آثار و گروه‌های فاخر هنری به علاوه استعداد یابی در این حوزه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی و توسعه فعالیت‌های آموزشی در حوزه هنری و فرهنگ را با جدیت در شهرستان دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/غ

نمایشگاه آثار تجسمی دهه فجر در تویسرکان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.