بهای نفت در بازار نیویورک به بالاترین سطح بعد از دسامبر ۲۰۱۴ رسید

بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک بر اثر کاهش قیمت دلار به پایین‌ترین سطح در سه سال گذشته در برابر سبدی از ارز‌ها افزایش یافت و به بالاترین سطح بعد از دسامبر ۲۰۱۴ رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک بر اثر کاهش قیمت دلار به پایین‌ترین سطح در سه سال گذشته در برابر سبد ارز‌های خارجی، افزایش یافت و به بالاترین سطح بعد از دسامبر ۲۰۱۴ رسید.

در بازار معاملات نیویورک (نایمکس) بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه مارس با ۶۳ سنت افزایش به ۶۶ دلار و ۱۴ سنت رسید.

بهای نفت پایه آمریکا در یک هفته ۴.۵۰ درصد و از ابتدای ژانویه ۹.۵۲ درصد افزایش یافت و همچنین به سوی بالاترین افزایش ماهانه در ۹ ماه گذشته پیش می‌رود.

شاخص دلار (indice dollar) که ارزش این ‏‏ارز را ‏‏برابر سبدی از شش ارز ‏‏‏مهم دیگر جهان ‏یعنی ‏‏‏یورو، پوند ‏انگلیس، ‏ین ‏‏‏‏ژاپن، ‏فرانک سوئیس، ‏‏دلار کانادا و ‏کرون ‏‏‏سوئد ‏‏می سنجد روند کاهشی خود را جمعه بعد از وقفه در روز پنجشنبه از سر گرفت. رقم این شاخص از ماه مارس سال ۲۰۱۷ تاکنون سه ممیز سه دهم درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

قیمت نفت در بازار نیویورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار