ضرورت توجه جدی به مطالبات پرستاران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پرستاران زحمتکش ترین قشر جامعه هستند که باید به مطالبات آنان توجه جدی شود.

ضرورت توجه جدی به مطالبات پرستاران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های امروز نماز با اشاره به سالروز ولادت با ضرورت توجه جدی به مطالبات پرستاران سعادت ، بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) اظهارکرد: این بانوی بزرگوار آئینه تمام نمای حجاب، عفاف، پارسایی و از همه مهم‌تر ولایتمداری و دارای عالی ترین مقام و اسطوره پایداری در جهان اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به نامگذاری روز میلاد این بانوی بزرگوار به نام روز پرستار افزود: پرستاری یک شغل بسیار ارزشمند و مقدس است و امروز پرستاران علیرغم مشکلات با تلاش و مخلصانه کار می‌کنند و می‌توان گفت که جزء کم توقع ترین اقشار هستند لذا مسئولان باید نسبت به مطالبات به حق این قشر کوتاهی نکنند.

خطیب جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تضعیف دولت و ناکارآمدن جلوه دادن نظام هستند،ادامه داد: ما باید مراقب حرکات دشمنان باشیم چون آنها می‌خواهند ضعف‌های کوچک را بزرگ جلوه دهند و مدام بر طبل ناکارآمدی نظام می‌کوبند ولی باید بدانند راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه ایلام در خطبه های امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.