دبیر هیات فوتبال استان یزد:

فعالیت ۴۰ تیم در لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان یزد

دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: هم اکنون ۷۷ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های استان و همچنین ۲۵ تیم استان در لیگ‌های کشوری حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر هیات فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه ۴۰ تیم در لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان یزد فعالیت می‌کنند گفت: در اولویت داریم که با کمک جوانان مستعد با برنامه ریزی و  استفاده از سالن‌های مناسب استان،  فوتسال یزد را توسعه دهیم.

صادق شاکری در جلسه هم اندیشی و هماهنگی با حضور سرپرستان تیم‌های فوتسال رده جوانان استان افزود: برای ارتقای جایگاه فوتسال استان یزد در کشور به برگزاری منظم رقابت‌ها و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها نیازمندیم.

وی با بیان اولویت هیات فوتبال استان ادامه داد: در کنار فعالیت‌های فرهنگی، اطلاع رسانی، توجه به مدارس پایه، فوتبال ساحلی، ورزش بانوان و دوره‌های علمی از مهمترین محور فعالیت هیات استان است.

دبیر هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: تاکنون لیگ‌های فوتسال در رده‌های مختلف سنی با همکاری تیم‌ها و هیات‌ها برگزار شده و لیگ فوتسال جوانان با حضور تیم‌های مختلف در اواخر بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

شاکری به ضرورت پیگیری سرپرستان تیم‌های فوتسال برای کسب مجوز و تبدیل شدن به باشگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد و افزود: موفقیت در گرو داشتن تشکیلات منسجم و قانونمند است.

وی یادآورشد: تیم‌ها باید در اولین فرصت در چارچوب مقررات برای کسب مجوز باشگاهداری خو اقدام کنند تا بتوانند با حضور در مسابقات استانی و کشوری از ثمرات آن استفاده کنند.

گفتنی است؛ هم اکنون ۷۷ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های استان و همچنین ۲۵ تیم استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند.

انتهای پیام/ص

۴۰ تیم در لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان یزد فعالیت می کنند

برچسب ها: فوتسال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.