مومنی شریف:

نگارش زندگی نامه شهدا آثار و برکات تضمین شده ای برای جامعه دارد

رئیس حوزه هنری گفت: زندگی نامه شهدا ماندگار است و چنین آثاری اگر توسط مخاطبین خوانده شود آثار و برکاتش نمایان خواهد شد.

نگارش زندگی نامه شهدا آثار و برکات تضمین شده ای برای جامعه داردبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حسن باقری درباره ویژگیهای شخصیت شهید حسن باقری، گفت: امروز مردم و جوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیازدارند که شهید حسن باقری و امثال او را بشناسند، در واقع در زمانی که ما زندگی می کنیم جوانان بسیاری مانند شهید باقری وجود دارند. شناخت رهبران انقلاب سبب شد آن زمان این جوانان فرصتی پیدا کنند و استعدادشان شکوفا شود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) به نحوی به جوانان اعتماد داشتند که سبب شد آنان بیش از پیش شناخته شوند و استعدادهای آنها در کنار روحیه سلحشوری، رشادت، ایثار و ایمان شکوفا شود. اگر در مورد حسن باقری چنین سلحشوریهایی را می شنویم به برکت همان اعتماد کردنها و میدان دادنها است.

رئیس حوزه هنری تاکید کرد: وقتی به جوانان اعتماد کنیم، آنها نیز با اعتماد به نفس بالا وارد میدان میشوند و این چنین شد که در جنگ تحمیلی، از بن بستی که همه هستی ایران را تهدید میکرد با پیروزی بیرون آمدیم.

محسن مومنی شریف، درباره تاثیر نگارش کتابهایی چون ملاقات در فکه برای نسلهای بعد نیز گفت: فطرت انسان نسبت به حقیقت و چیزی که رنگ خدایی دارد کشش دارد و قطعا چنین آثاری ماندگار است، تضمین خدایی است که چنین آثاری اگر توسط مخاطبین خوانده شود آثار و برکاتش نمایان خواهد و قطعا بر حال و هوای جامعه اثرگذار خواهد بود.

مومنی شریف درباره رونمایی کتاب ملاقات در فکه نیز گفت: کتابی که امروز در این مراسم رونمایی شد با ثمره تلاش های شبانه روزی برادر ارجمند سعید علامیان بود که باید طی یک مراسم دیگری حق آن ادا شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، معرفی کتاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار