جشن دهه فجر در شبكه سه سيما

به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارک فجر، شبكه سه سيما ويژه برنامه‌هايی را توليد و پخش می‌كند.

جشن دهه فجر در شبكه سه سيمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برخی از ویژه برنامه های دهه فجر گروه‌های اجتماعی، معارف و ورزش شبكه سه سیما به شرح زیر است:

برنامه‌ای با عنوان «جویا شو» در 10 قسمت 45 دقیقه ای، به تهیه كنندگی حسن حبیب زاده، به یادآوری مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید و گذشته می پردازد و به شبهات و سوالات جوانان در خصوص انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهد.

ویژه برنامه «جویا شو» كاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبكه سه سیماست كه با حضورحسن رحیم‌پور ازغدی و موضوع جوانان و فعالان فضای مجازی، در ایام دهه فجر هرشب از شبكه سه سیما پخش می شود تا جوانان با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند. این برنامه از پنجشنبه 12 بهمن، هر شب، ساعت 19:30، تقدیم مخاطبان شبكه سه سیما می شود.

* ویژه برنامه «سرچشمه» به تهیه كنندگی سعید عباسی، نقش و عملكرد مساجد و پایگاه‌های مذهبی در انقلاب اسلامی را بررسی می كند. مساجدی همچون مسجد كرامت در مشهد، مسجد قبا در تهران و... از جمله این مساجد هستند.

این برنامه در 10 قسمت 30 دقیقه ای، در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبكه سه سیما تهیه شده است و از اول دهه فجر هر روز، بعد از اذان مغرب، ساعت 18:30، پخش خواهد شد.

*ویژه برنامه «هفت» به مناسبت دهه مبارك فجر از 12 بهمن، بعد از اخبار شبانگاهی از برج میلاد به صورت زنده در شبكه سه سیما پخش می‌شود.

مجموعه برنامه "هفت" كاری از گروه اجتماعی شبكه سه سیماست كه به تهیه كنندگی سعید پروینی، از 12 تا 21 بهمن، هر شب از ساعت 22:30، از محل برگزاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تقدیم مخاطبان شبكه سه سیما خواهد شد. این برنامه با حضور مسئولان، نویسندگان، بازیگران، منتقدان و كارگردانان سینما به بررسی فیلم های جشنواره می پردازد.

* برنامه تركیبی «صبح و نشاط» به مناسبت فرارسیدن دهه مبارك فجر و با حضور در استان‌های مختلف كشور همچون شهرستان كوهدشت استان لرستان (جمعه 13 بهمن ) و شهرستان تازیان استان هرمزگان (جمعه 20 بهمن)، با مسئولان استانی در خصوص اقدامات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت‌و‌گو خواهد كرد. این برنامه با اجرای بهزاد كاویانی، ساعت 8 صبح پخش می‌شود. این برنامه به تهیه كنندگی محمود رضا منتظری، كاری از گروه ورزش شبكه سه سیماست.

* برنامه «ركورد» با اجرا و تهیه كنندگی محمد حسین میثاقی كاری از گروه ورزش شبكه سه سیماست كه در ایام دهه مبارك فجر (جمعه 13 و 20 بهمن ) به مسابقات رشته های مختلف ورزشی جام فجر می پردازد. این برنامه جمعه ها بعد از اخبار شبانگاهی پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی نیز از تدارك تامین برنامه شبكه سه سیماست كه در ایام دهه فجر برای بینندگان پخش خواهد شد.

برنامه های " حالا خورشید "، "طبیب"، "سمت خدا" و "جدول"، نیز هر روز موضوعات خود را با مباحث چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم بینندگان این شبكه می كنند.

انتهای پیام/

تدارک شبکه سه برای دهه فجر

 

برچسب ها: صدا و سیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.