سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله اخیر طالبان کشته شده است

برخی از رسانه های آمریکایی از کشته شدن سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله طالبان به هتل بین المللی اینترکانتیننتال در کابل خبر می دهند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله اخیر طالبان کشته شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته جاری چندین مهاجم مسلح به هتل بین المللی اینترکانتیننتال در کابل حمله کردند که تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشت.

اگرچه «هیدر ناورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از کشته شدن چهار آمریکایی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داده بود اما چند روز پیش یک مقام وزارت خارجه آمریکا به تایمز گفت که هفت شهروند آمریکایی در حمله طالبان به هتل اینترکانتیننتال در کابل کشته شدند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نیز اعلام کرد که «گلن سلیگ» سخنگوی رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله اخیر طالبان به هتل بین‌المللی اینترکانتیننتال در کابل کشته شده است.

شرکت تبلیغات رسانه «سلیگ» در «ایالت کالیفورنیا» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه ما اطلاع یافتیم که «سلیگ» رئیس این شرکت و سخنگوی رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله طالبان در کابل جان خود را از دست داده است.

بر اساس این گزارش «گلن سلیگ» برای تهیه گزارش موفقیت‌ها و دستاوردهای مبارزه با تروریسم در افغانستان به کابل سفر کرده بود و همچنین تلاش می‌کرد تا یک انجمن دمکراتیک برای زنان افغانستان ایجاد کند.

«گلن سلیگ» خبرنگار سابق شبکه خبری «فاکس» بود که بعهدها شرکت تبلیغات رسانه «سلیگ» را ایجاد کرد.

وی در جریان کارزار انتخاباتی برای ریاست جمهوری آمریکا به عنوان سخنگوی رئیس ستاد انتخابات ترامپ نیز فعالیت کرده است.

«ریک گیت» نیز رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ بود که از سوی دادگاهی در آمریکا متهم به ارتباط با دولت روسیه شده است.

از سوی دیگر، «اشپیگل» رسانه مشهور آلمانی نیز نوشته بود که سفیر آمریکا در کابل لحظاتی پیش از حمله طالبان محل هتل را ترک کرده است.

به نوشته تسنیم، اگرچه برخی از رسانه‌ها گزارش دادند که طالبان نشست مسئولان وزارت مخابرات و تکنالوژی افغانستان را هدف قرار داده بود اما طالبان اعلام کرد که هدف این گروه از حمله به این هتل نشست مسئولان شرکت امنیتی «بلک‌واتر» بوده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: گلن سلیگ ، آمریکا ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار