مشکلات آپدیت گوشی Moto X4 به اندروید 8 اوریو برطرف شد

به تازگی آپدیت‌های جدیدی از بتای اندروید 8 برای Moto X4 شرکت موتورلا منتشر می‌شود که احتمال انتشار آپدیت نسخه اصلی را بالا برده است.

مشکلات آپدیت گوشی Moto X4 به اندروید 8 اوریو ظاهرا برطرف شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه گذشته شرکت Motorola خبری مبنی بر آپدیت گوشی هوشمند Moto X4 به سیستم عامل نسل جدید شرکت گوگل یعنی اندروید 8 اوریو منتشر کرد. اما پس از اینکه گوشی فوق آپدیت شد مشکلات مختلفی برای کاربران ایجاد شد و شرکت موتورلا تصمیم گرفت این آپدیت را غیرفعال کرده و مجددا به روزرسانی کند.

اما به تازگی برخی از صاحب‌نظران ادعا کردند که کاربران گوشی های Moto X4 در آمریکا می‌توانند آپدیت جدید اندروید 8 را بر روی گوشی خود دریافت کنند. اما با در نظر گرفتن این موضوع که شرکت موتورلا هنوز خبری مبنی بر انتشار آپدیت جدید اندروید 8 بر روی Moto X4 منتشر نکرده ، بسیاری بر این باورند که این آپدیت بخشی از پروژه به روز رسانی اندروید 8 گوشی Moto X4 است و می‌توان آن را نسخه ای بتا برای این سیستم عامل در نظر گرفت.

اما بر اساس اعلام رسمی شرکت موتورلا کاربران فعلا باید منتظر نسخه اصلی و بازسازی شده اندروید 8 بمانند چرا که این نسخه به زودی برای کاربران در کشورهای مختلف ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

آپدیت اندروید 8 گوشی Moto X4 به زودی منتشر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
اندروید ۴ با اندروید ۸ چه فرقی دارد ؟
آخرین اخبار