دیدار مسئولان استان با رئیس مجلس شورای اسلامی

استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی به تبیین شرایط اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی استان پرداختند.

دیدار مسئولان استان با رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;ضرورت اهتمام برای تبدیل مهران به منطقه آزاد تجاری، توجه به زیرساخت های صنعتی و ارتباطی و استفاده از ظرفیت های مرز بین المللی مهران از عمده ترین و محورهای سخنان قاسم سلیمانی دشتکی و شادمهر کاظم زاده و سلام امینی در این دیدار بود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مادی و معنوی استان و نقش مردم غیور استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیان کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه جدی برای توجه به ظرفیت های مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم دارند.

خبر دیگر اینکه سلیمانی دشتکی استاندار و شادمهر کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ظرفیت ها و مزیت های مهران بعنوان دروازه عتبات عالیات گفتند.

در این نشست استاندار ایلام اضافه کرد:با توجه به وجود ظرفیت تردد روزانه 2هزار کامیون از مرز بین المللی مهران،تصویب لایحه تبدیل مهران به منطقه ی آزاد تجاری باعث بهره گیری از ظرفیت های مرز و تولید و اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام/ د

دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.