اکران همزمان فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان 18 فیلم از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 13 تا 21 بهمن جاری در سینما شیدای سنندج خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  در جلسه برنامه ریزی اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج گفت: با آغاز دهه  فجر انقلاب 18  فیلم مطرح سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ در سنندج به روی پرده می رود .

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با 13 بهمن در سینما شیدا سنندج آغاز می شود، افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت 6 و30 دقیقه عصر با حضور هنرمندان سرشناس سینمای کشور در سینما شیدا برگزار می شود .

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان ادامه داد: بر این اساس از 13 تا 21 بهمن 14 فیلم سینمایی سودای سیمرغ و 4 فیلم در بخش کودک و نوجوان از مجموعه فیلم های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنندج اکران می شود .

قلعه شاخانی با اشاره به زمان اکران این فیلم ها افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلم جشنواره فجر در شش سانس اکران می شود و علاقه مندان می توانند در ساعت های 9 و 11 صبح در بخش فیلم کودک و ساعت 14، 16، 18، 20 عصر در بخش سودای سیمرغ این فیلم ها را نظاره گر باشند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: پس از اکران هر فیلم فرم های نظرسنجی بین مردم توزیع می شود و نتایج این نظر سنجی ها پس از تحلیل و بررسی توسط کارشناسان مربوطه به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می شود .

قلعه شاخانی در خصوص نحوه فروش بلیط فیلم های جشنواره فجر گفت: بلیط فیلم با 20 درصد تخفیف و به صورت اینترنتی و مستقیم در سینما شیدا سنندج عرضه می شود .

انتهای پیام/م

اکران 18 فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.