برگزاری انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات گلستان

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان از برگزاری انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات استان در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان با ایجاد خانه مطبوعات جدید در استان، هم زمان با ٤ استان دیگر در تاریخ ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود سامانه تایید صلاحیت متقاضیان برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تایید نهایی معاونت مطبوعاتی است.

حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: از همه اصحاب رسانه گلستان دعوت می‌شود برای شکل‌گیری این نهاد مدنی مهم همکاری کنند تا خانه مطبوعات قوی و کارآمدی برای پیگیری مطالبات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان راه‌اندازی شود.

وی در ادامه گفت: اصحاب رسانه با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات به آدرس www.khanehmatbooat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام فضیلت افزود: همچنین اصحاب رسانه استان که متقاضی نامزدی حضور در هئیت مدیره خانه مطبوعات هستند می‌توانند تا ١٦ بهمن ماه درخواست تغییر نقش خود را در خانه مطبوعات به ثبت برسانند.

وی گفت: ٢٤ بهمن آخرین فرصت ثبت‌نام خبرنگاران گلستانی برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات است و تا روز ٢٨ بهمن ماه همه درخواست‌های ثبت شده در سایت خانه مطبوعات از سوی اصحاب رسانه استان تعیین تکلیف می‌شود و در همان روز لیست واجدان شرایط رای در انتخابات خانه مطبوعات اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام فضیلت در پایان افزود: همچنین در ٢٣ بهمن فرصت انصراف از نامزدی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ق
 

انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات

برچسب ها: انتخابات ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.