تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان همدان

در مراسمی از 36 برگزیده در بخش های کشاورزی استان همدان تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رضوانی جلال ،مدیر کل جهادکشاورزی استان همدان گفت: امسال ۷نفر در حوزه های کشت گندم آبی ، باغات انگور،کشت سیب زمینی ، سایت جامع الگویی، کانون یادگیری،صنایع تبدیلی بهره برداری از اب و خاک از استان همدان به عنوان افراد برگزیده کشوری در حوزه کشاورزی معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه علاوه بر این افراد ۲۹ نفر هم در بخش های مختلف کشاورزی در سطح استان برگزیده شده اند افزود: باید فعالیت کشاورزی در استان در بخش های مختلف به خصوص در سه حوزه حفظ و پایداری تولید ، حفظ محصولات تولید شده توزیع مناسب محصولات با برنامه ریزی بهتر انجام شود تا هم سودآوری بیشتر و هم بازار برای مردم کنترل و مناسب تر شود.
رضوانی جلال از ایجاد ۱۵۵هزار تن ظرفیت ذخیره سازی در سرد خانه های استان خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد آنها زمینه برای ذخیره کردن محصولات کشاورزی استان فراهم شده است و از هدر رفت ۲۰ درصد محصولات کشاورزی تولیدی در استان کاسته شده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان بیشتر از سهم مساحتش در کشور تولید محصولات کشاورزی دارد اظهار داشت: با اینکه ۱/۲ درصد مساحت کشور را داریم ولی ۴/۵ درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید و وارد بازار های داخلی و خارجی کنیم.
انتهای پیام/ا

صرفه جویی ۲۰ درصدی آب در بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.