شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاهش بودجه صدا و سیما توجیه منطقی و عقلانی ندارد/رسانه ملی در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان نظام به فعالیت پرداخته است

کاهش بودجه صدا و سیما به مبلغ هزار میلیارد توجیه منطقی و عقلانی ندارددبیر کل جمعیت جانبازان گفت: اگر بودجه صدا و سیما به مبلغ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند هیچ توجیه منطقی و عقلانی ندارد.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کاهش بودجه صدا و سیما به میزان هزار میلیارد تومان در سال 97 اظهار کرد: یکی از شاکله‌هایی که در کشور نیاز به تقویت هر چه تمام‌تر داشته و تمام دست‌اندرکاران دولت و نظام باید به آن توجه خاصی داشته باشند رسانه ملی است.

وی افزود: صدا و سیما نقش بی بدیلی در کنترل اغتشاشات اخیر داشته و همواره در خط مقدم مبارزه نرم با دشمنان نظام به فعالیت پرداخته است.

شاکری تصریح کرد: بسیار تعجب برانگیز است با توجه به اینکه رسانه ملی همواره با مشقت و کمبود بودجه سعی دارد تا از منافع نظام دفاع کند اما با کاهش بودجه مواجه شده است که این مسئله اقدام درستی نیست.

دبیر کل جمعیت جانبازان بیان کرد: بدیهی است که اگر بودجه صدا و سیما به مبلغ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند هیچ توجیه منطقی و عقلانی ندارد.

وی ادامه داد: دولت باید بودجه صدا و سیما را افزایش دهد نه آنکه هر سال از آن بکاهد و برای این کار لازم است تا هزینه‌های غیر ضروری را کنترل کند و باید بداند که صدا و سیما قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: از دولت انتظار می‌رود که در بودجه سال 97 صدا و سیما تجدید نظر کرده و مجلس نیز باید به منظور افزایش بودجه رسانه ملی اقدامات لازم را مبذول دارد.
انتهای پی

برچسب ها: صداوسیما ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
خداوند دشمنان اسلام را نابود کنه
آخرین اخبار