همزمان با ایام میلاد بانوی کربلا؛

تجلیل از پرستاران نمونه شهربابک

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) طی مراسمی از پرستاران و کارمندان بخش درمان شهربابک تجلیل شد.

تجلیل از پرستاران نمونه شهربابکبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک ضمن درود بر پرستاران گفت: اسلام دین لطافت و مهربانی است و به ضرورت از شمشیر استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه پیامبر و امامان همیشه با زبان عطوفت نصیحت میکردند افزود: یکی از جلوه‌های "رُحَماءُ بَینَهُم" پرستاران هستند که تلاش های آنان بی منت وخستگی ناپذیر است.

انصاری با اشاره به این حدیث که "کسی که یک شبانه روز را برای مداوای بیماری سپری کند، اجر ابراهیم خلیل نصیبش میشود یادآور شد: پرستاری سابقه‌ای معصومانه دارد و از خانه‌های معصومین (ع) آغاز شده است، پرستاری حضرت فاطمه (س) از پیامبر و پرستاری حضرت زینب (س) از امام سجاد (ع) از این نمونه هاست.

ناصر مرتضی زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهربابک گفت:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برای تقدیر و تشکر همکاران زحمتکش، پرتلاش و شب زنده دار پرستار این مراسم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پرستاران انسان‌های قانعی هستند افزود: مسئولان تا حد امکان سعی در برآورده کردن مطالبات آن‌ها دارند.

مرتضی زاده یادآور شد: معوقات مالی و اضافه کار پرستاران یکی از مسائلی است که به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد نزدیک به یک سال است که پرداخت نشده است.

این مراسم که با اجرای گروه موسیقی و برنامه‌های شاد همراه بود در پایان از پرستاران و کارمندان نمونه بخش درمان شهربابک تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از پرستاران شهرستان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار