آی‌اواس 11.2.5 منتشر شد

اپل پس از عرضه 7 نسخه بتا برای توسعه دهندگان، سرانجام شب گذشته نسخه نهایی آی او اس 11.2.5 را برای عموم کاربران منتشر کرد.

آی‌اواس 11.2.5 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل پس از عرضه 7 نسخه بتا برای توسعه دهندگان، سرانجام شب گذشته نسخه نهایی آی او اس 11.2.5 را برای عموم کاربران منتشر کرد.

در این نسخه اپل تغییرات ظاهری جدیدی ایجاد نکرده و تنها به رفع باگ های امنیتی و همچنین اضافه کردن قابلیت شناسایی هوم پاد با دستگاه ها پرداخته است. از جمله باگ های امنیتی که در نسخه قبل این سیستم عامل وجود داشت، "ChaiOS" بود که باعث می‌شد دستگاه هنگام دریافت لینک های مخرب در پیام رسان ها کرش کند و این عامل فرصت بستن نرم افزار را به کاربر نمی داد. مشکل ذکر شده ازجمله مواردی است که اپل در آی او اس 11.2.5 آن را حذف کرده است.

یکی از قابلیت هایی که به این نسخه اضافه شده، این است که می توانید از سیری بخواهید تا اخبار روز را برایتان بخواند. اگر دستگاه خود را به آی او اس 11.2.5 به روز کرده اید می توانید با گفتن عبارت "play the news" از قابلیت ذکر شده بهره ببرید.

پیش از این اپل قول داده بود در آپدیت جدید آی‌اواس امکان غیرفعال کردن مدیریت توان را برای جلوگیری از کند شدن دستگاه‌های قدیمی ارائه کند اما حداقل در این نسخه خبری از ویژگی مذکور نیست. احتمالا باید در ورژن‌های بعدی منتظر این امکان باشیم.

برای دریافت آی او اس 11.2.5 که 178 مگابایت حجم دارد، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

Settings > General > Software Update

آی‌اواس 11.2.5 منتشر شد

انتهای پیام/

ios 11.2.5 عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۳:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
برا من 163.1مگابایت بود گوشیمم آیفون6 هس. تو گوشی های با مدل های متفاوت فرق داره حجمش.
آخرین اخبار