دایی: دنبال انتقام از پدیده نیستیم/ دروغ آقایان پس از یک ماه رو شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سعی می کنیم بهترین بازی را مقابل پدیده ارائه دهیم اما دنبال انتقام از این تیم نیستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل پدیده مشهد گفت: ما یک بازی خیلی مهم را با پدیده داریم که مهم‌ترین بازی فصل ماست. بازی رفت خیلی بد نتیجه را به آنها واگذار کردیم. و اکنون بازیکنانم انگیزه دارند تا نتیجه را جبران کنند. با پیروزی در این بازی می‌توانیم موقعیت خود را در جدول ثابت کنیم. پدیده در بازی مقابل استقلال هم خیلی خوب بازی کرد. مطمئنا فردا کار خیلی سختی را داریم اما به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم آنها می‌توانند از این بازی هم با پیروزی بیرون بیایند. خیلی با بازیکنان صحبت کردیم تا سه امتیاز را به‌دست آوریم.

او درباره مصاف با پدیده و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال انتقام است؟ گفت: بازی قبلی را ببینید. ما یک پنالتی اشتباه علیه‌مان اعلام شد و در نهایت سه بر صفر باختیم. اختلاف ما سه گل نبود. سعی‌مان این است بهترین بازی را ارائه دهیم و به دنبال انتقام نیستیم.

سرمربی سایپا درباره اظهارات مهدی طارمی در برنامه ۹۰ و تایید صحبت‌های قبلی او از سوی این بازیکن گفت: من همیشه دنبال حق هستم. به هیچ عنوان دوست ندارم دروغی بگویم که زیرش بمانم و وجهه‌ام خراب شود. ما زمانی هم که با آقایان به مشکل خوردیم، گذشت زمان همه چیز را به مردم ثابت کرد. گاهی ۵ سال طول کشیده واقعیت روشن شود اما این آقایان آن‌قدر دورغ می‌گفتند که خداوند یک ماه هم نگذاشت و دروغ‌شان را نشان داد. من با این آنها صحبت کرده بودم اما راستش را به مردم نمی‌گفتند. هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی روم و همیشه با سند و مدرک صحبت می کنم. آن شب هم مجبور شدم عکس‌العمل نشان دهم. خدا را شکر همه فهمیدند که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ می گوید. اصلا نیاز به حرف‌های طارمی هم نبود. رای فیفا می‌گوید که آقایان راست نمی‌گفتند و مشخص است در کمیته حقوقی‌شان چه می‌کردند.آنها برای امثال من هم مشکل ایجاد کردند.

او درباره جلسه‌اش با گرشاسبی گفت: مشکلات حل شدنی است اما تا الان به یک گزینه واحد نرسیده‌ایم.

دایی در پاسخ به این سوال که علت دروغ‌های موجود در فوتبال چیست؟ گفت: این دروغ‌گویی در جامعه مد شده و ربطی به فوتبال ندارد. وقتی یک مسئول علنا یک حرفی می‌زند که واقعیت ندارد، چه توقعی می‌توان داشت. متاسفانه این باب شده است. رفیق ۲۵ ساله در چشم آدم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید. آدم‌های ضعیف دروغ می‌گویند. آدم اگر خدا ترس باشد دروغ نمی‌گوید. 

انتهای پیام/

اظهارات علی دایی در نشست خبر پیش از دیدار تیمش برابر پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار