رونق فضای کسب و کار از مولفه های قدرت درجوامع امروزی

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت در جوامع امروزی را رونق اقتصادی و فعال بودن بخش کسب و کار عنوان کرد.

رونق فضای کسب و کار از مولفه های قدرت درجوامع امروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;سردار سید صادق حسینی در همایش تجلیل از طلایه داران سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان ایلام اعلام کرد: نهادینه کردن این فرهنگ در سایه استفاده از امکانات مادی، معنوی و تفکر نخبگان و فعالان اقتصادی امکان پذیر است.

حسینی اظهار کرد: بهره مندی درست از ظرفیت ها و امکانات موجود عاملی برای تامین نیازهای جامعه و کاهش مشکلات اقتصادی و بالندگی حوزه کسب و کار و نیز رونق و آبادانی روستاها می شود.

حسینی به اهمیت و ظرفیت های مناطق روستایی در حوزه تولید و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: باید نیازها، منابع مادی و انسانی و نیز موانع تولید در روستاها شناسایی شود و در راستای بهره وری بهینه از پتانسیل های روستایی، ایجاد زیرساخت ها در این مناطق در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: باید برای دستیابی به اقتصاد و تولید پویا، آموزش های استفاده بهینه از امکانات و یادگیری مهارت های نوین به جویندگان شغل و حرفه به ویژه روستاییان ارائه شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان به مسئولان نیز توصیه کرد، از صاحبان صنایع و کسب و کار و افراد جویای شغل حمایت کرده و با در اختیار قرار دادن سرمایه و تسهیلات به این افراد در واقع از تولید، سودآوری و رفع بیکاری حمایت می شود.

رئیس بسیج سازندگی استان ایلام هم به ارائه گزارشی از فعالیت های محرومیت زدایی، اشتغالزایی و اردوهای جهادی بسبج استان پرداخت.

به گفته سرهنگ منصور ملک حسینی در سال جاری ۳۶۶ طرح اشتغالزایی با پرداخت ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و ۱۵۰ هزار نفر ساعت فعالیت جهادی در حوزه های مختلف عمرانی، غیر عمرانی و آموزشی صورت گرفته است.

انتهای پیام/اس

ضرورت رونق فضای کسب و کار

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.