نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛

سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان

نماینده مردم همدان با اشاره به تخصیص یکصد هزار بشکه سهم همدان از سوی وزیر نفت و بالغ بر 3 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان گفت: پیگیری امور توسعه استان را در حوزه کاری با جدیت در دستور کار خود قرار می دهیم.

دانش بنیان کردن اقتصاد مهم‌ترین ویژگی اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در استان بسیار تاثیرگذار بوده است اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه و پیشرفت را فراهم کرده است.

 وی تاکید کرد: در صورت دانش بنیان کردن اقتصاد، اشتغال و سرمایه مضاعف می شود.

حاج بابایی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه بر مبنای ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی که رهبری به عنوان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی معرفی کرده اند تدوین شده است، افزود : خوشبختانه اجرای اقتصاد مقاومتی در استان با توفیقات خوبی همراه بوده است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دانش بنیان کردن اقتصاد را مهم ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: در صورت دانش بنیان کردن اقتصاد، اشتغال و سرمایه مضاعف می شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز، وقت حاشیه‌پردازی نیست و با مسئولیت مضاعف باید برنامه به پیش رود، اظهار کرد: در حال حاضر استان در وضعیت هماهنگی مسوولان و نمایندگان قرار دارد و بهانه برای تعلل وجود ندارد.

وی با تقدیر از مدیرانی که در کشور از میزان جذب اعتبارات کشوری گفت: البته در جمع بندی کلی رضایت نهایی از جذب اعتبارات ملی وجود ندارد و باید بیشتر فعالیت کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در تمام سال‌های مسئولیتم در کشور خود را در بن بست ندیدم، اراده مسئولان مهمترین مولفه‌های توسعه است زیرا با همت جمعی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی به مشکل اشتغال اشاره کرد و افزود: بیکاری جوانان بزرگترین دغدغه در کشور است باید با این تفکر غالب که حل مشکلات مردم، بر سالها عبادت افضل است، با گام‌های استوارتری قدم برداشت.

حاجی بابایی نیاز استان را ایجاد فضای نشاط و امید برشمرد و افزود: در حال حاضر باید محکم ایستاد، فضای امید و مناسب برای رونق بخشیدن به فضای کار و تلاش در همدان مد نظر است.

وی توصیه کرد: در بکارگیری نیروها، از انتصاب‌های رابطه‌ای و بی‌ضابطه خودداری شود و براساس عدالت برای همه مردم باشد، شرایط اشتغال و بکارگیری نیروی انسانی باید برای همه مردم یکسان باشد.

انتهای پیام/

دانش بنیان کردن اقتصاد در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.