مونسان در حاشیه جلسه هیئت دولت:

ساخت پلاسکو نیازمند مجوز سازمان میراث فرهنگی است

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: برای ساخت پلاسکو باید مجوز این سازمان گرفته شود، اما تاکنون در این باره صحبتی نشده است.

ساخت پلاسکو نیازمند مجوز سازمان میراث فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های حمایتی سازمان متبوعش برای سفرهای نوروزی، اظهار کرد: ما در بحث حمایت از گردشگری اقدامات خوبی انجام دادیم برای هر استان برنامه راهبردی تنظیم کردیم که به زودی ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از ابلاغ برنامه راهبردی برای هر استان آنان می‌توانند برنامه ‌ریزی‌های لازم خود را در بحث گسترش گردشگری انجام دهند.

مونسان ادامه داد: با اقداماتی که انجام می‌دهیم امیدواریم امسال بتوانیم توزیع یکنواخت گردشگری را داشته باشیم، چرا که قبلا سفرهای مردم به نقاط خاصی از کشور انجام می‌شد، اما امسال با تمهیداتی که در نظر گرفته شده سایر نقاط گردش پذیر کشور هم فعال خواهند شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در پاسخ به سوالی درباره اسکان نوروزی مسافران گفت: ما برای اسکان نوروزی مشکل خاصی نداریم. اگر کمبود فضای هتلی وجود داشته باشد، بوم گردی و طبیعت گردی به کمک آمده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مجوز ساخت پلاسکو گفت: تاکنون در این مورد با ما صحبتی نشده است. در بحث ارتفاع ساخت ما حرف‌هایی داریم و باید با سازمان‌های مربوطه در تعامل باشیم.

مونسان تأکید کرد: برای ساخت پلاسکو حتما باید مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گرفته شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلاسکو ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار