شرفخانی مطرح کرد؛

اجرای امینانه نیات واقفان از اولویت‌های سازمان اوقاف است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف فعالیت این سازمان را شفاف دانست و گفت: یکی از ماموریت‌های ما اجرای امینانه نیات واقفان است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به عملکرد سازمان اوقاف گفت: این سازمان برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) برنامه‌های دقیقی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در کشور بیش از 8 هزار بقعه متبرکه وجود دارد و برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مزار امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) تبدیل شوند و قدم‌های خوبی در این عرصه برداشته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف یکی از ماموریت‌های سازمان اوقاف را اجرای امینانه نیات واقفان دانست و گفت: بخشی از موقوفات منفعتی است و واقفان در کشور 807 نوع نیت در بخش‌های مذهبی، درمانی و آموزشی دارند و بخشی دیگر از موقوفات انتفاعی هستند که شامل مواردی همچون مساجد و بیمارستان‌ها است.

حجت‌الاسلام شرفخانی فعالیت سازمان اوقاف را شفاف دانست و تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی برای معرفی سیره اهل‌بیت(ع) در مزار امامزادگان برگزار می‌شود؛ کارکنان سازمان اوقاف نگاه جهادی و ارزشی را دارند و آن‌ها ولایتمداری خودشان را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال عمل به درخواست‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در سازمان اوقاف هستیم و برای رسیدن به این هدف به‌صورت شبانه روزی در این سازمان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار