تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی خبر داد:

سلبریتی‌ها به همراه خانواده خود به شبکه دو می‌آیند

نیکجو گفت: سری جدید برنامه «دستپخت‌های خودمانی» باحضور سلبریتی‌ها و خانواده‌های آنها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

فریدالدین نیکجو تهیه‌کننده برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تداوم برنامه «دستپخت‌های خودمانی» و تولید فصل پنجم آن گفت: یکی از محورهای مهم در سری جدید برنامه «دستپخت های خودمانی» پرداختن به موضوع سلامت خانواده و پرورش و زنده نگاه داشتن دورهمی‌های خانوادگی و بازی های ایرانی است. تلاش می‌کنیم با نشان دادن گپ و گفتی خودمانی در برنامه «دستپخت های خودمانی» بین شرکت‌کنندگان، صرفا یک مسابقه آشپزی را نشان ندهیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما حدود 85 درصد از چهره‌های برجسته هنری، فرهنگی و ورزشی را پیش از این برای حضور در برنامه دعوت کرده ایم. در این فصل قصد داریم سلبریتی ها را با خانواده هایشان در برنامه دعوت کنیم و با آنها درباره سلامت خانواده صحبت کنیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دستپخت های خودمانی» افزود: برنامه ما هم مانند همه همنشینی های خانوادگی صرفا یک آشپزی نیست و به ضرب المثل های ایرانی هم اشاره خواهیم کرد.

نیکجو در پایان خاطرنشان کرد: روند برنامه تلویزیونی «دستپخت های خودمانی» با حضور چهره های برجسته و خانواده هایشان تا عید نوروز ادامه دارد.

گفتنی است؛ «دست پخت های خودمانی» از دی‌ماه سال 1395، با هدف ترویج سنت های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم کرده تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته های فرهنگی؛ فضایی شاد برای خانواده های ایرانی رقم بزند.

انتهای پیام/

سلبریتی‌ها به دستپخت های خودمانی می آیند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار