همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س):

بسته های معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در مناطق محروم استان بوشهر توزیع شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)، چهار هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به همت قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی سپاه و شرکت صنعتی دریایی صدرا به مناطق محروم استان بوشهر ارسال شد.

بسته های معیشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در مناطق محروم استان بوشهر توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آئینی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران - صدرا و مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر، تعداد چهار هزار و ۲۵۰ چهار هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به مناطق محروم استان بوشهر ارسال شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر سه‌شنبه در این آئین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به تشریح ماموریت های سپاه پرداخت و اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم سپاه محرومیت‌زدایی است که در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی افرود: در حوزه خدمات‌رسانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی، اقدامات خوبی در چند سال گذشته متناسب با ظرفیت‌های موجود در سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) صورت گرفته است.

سردار رزمجو ابراز کرد: در همین راستا امروز نیز با همکاری شرکت صنعتی دریایی ایران-صدرا شاهد ارسال بسته های حمایتی به مناطق محروم استان بوشهر بوده‌ایم که در روزهای آتی بین ۴ هزار و ۲۵۰ خانواده نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: برای تهیه این بسته های معیشتی که شامل مواد غذایی، البسه و لوازم تحریر می شوند، بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/م

۴۲۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم استان بوشهر توزیع شد

برچسب ها: سپاه ، کمیه امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.