قتل نوجوان آلمانی به ضرب چاقو

پلیس آلمان اعلام کرد یک نوجوان ۱۵ ساله را که به کشتن یک پسر ۱۴ ساله در کالج با ضربه چاقو از ناحیه گردن مظنون است، بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه از برلین، پلیس آلمان اعلام کرد یک نوجوان ۱۵ ساله را که به قتل یک پسر ۱۴ ساله در کالج با ضربه چاقو از ناحیه گردن مظنون است، بازداشت کرده است.

این حادثه حوالی ساعت هشت به وقت محلی در کالجی در شهر لونن در غرب آلمان که حدود هزار نفر دانش آموز دارد، روی داد.

بر اساس بیانیه مشترکی که دادستانی و پلیس دورتموند منتشر کردند، عامل این حمله با مادر خود برای ملاقات با یک مددکار اجتماعی به این کالج آمده بود.

این نوجوان که به علت خوی تهاجمی خود برای پلیس شناخته شده بود، قرار بود بعد از مدتی تحصیل در یک آموزشگاه دیگر به این کالج وارد شود.

وی در حالی که برای مصاحبه به کالج آمده بود با پسر ۱۴ ساله‌ای مواجه شد که در گذشته با وی اختلافاتی داشت. قربانی بر اثر اصابت یک ضربه چاقو به گردنش جان باخت.

بر اساس بیانیه منتشر شده، «برای روشن شدن انگیزه قطعی عامل حمله قرار است تحقیقاتی انجام شود».
بر اساس اخباری که رسانه‌های آلمانی منتشر کرده اند، دو نوجوان از ملیت آلمانی هستند و عامل حمله همچنین یک گذرنامه قزاقستانی دارد.

روزنامه بیلد در پایگاه اینترنتی خود نوشت عامل حمله اندکی بعد از حمله، به دنبال شناسایی در خیابان از طریق یک بالگرد پلیس که برای جستجو و تعقیب وی اعزام شده بود، بدون مقاومت بازداشت شد.

هربرت رول، وزیر داخلی ایالت نوردراین-وستفالن که این حادثه در آنجا روی داده است، اعلام کرد از این واقعه شوکه شده است.

انتهای پیام/

نوجوان آلمانی با ضربه چاقو به گردن کشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار