نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزارمی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ناشرانی از داخل و خارج از استان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و ناشران سیستان و بلوچستان، برگزیدگان چهارمین دوره کتاب سال استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی گفت: برنامه ریزی‌های دقیق‌تر در رابطه با تعداد ناشران دعوت شده، غرفه‌ها و عنوان کتاب‌های قابل ارائه در این نمایشگاه در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی آن بزودی ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۷۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب استان اعلام آمادگی کردند که در نهایت ۴۱۷ ناشر کشوری و ۳۰ ناشر استانی انتخاب شدند.

مسگرانی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان دستگاه‌های اجرایی باید درصدی از اعتبارات فرهنگی خود را به خرید کتاب از نمایشگاه کتاب استان اختصاص دهند.

وی افزود: تلاش داریم با ارزیابی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه‌های کتاب در سال‌های گذشته، برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه کتاب امسال برنامه ریزی شود.

نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سیستان و بلوچستان از سوم تا نهم اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه کتاب درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار