کسب جایزه‌ی مخصوص کنفرانس بین المللی کمومتریکس توسط استاد دانشگاه شیراز

مقاله‌ی ارائه شده توسط بهرام همتی نژاد، استاد دانشگاه شیراز موفق به کسب جایزه‌ی مخصوص کنفرانس بین المللی کمومتریکس ۲۰۱۷ در کشور مجارستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: پروفسور بهرام همتی نژاد، استاد بخش شیمی و معاون پژوهشی دانشکده‌ی علوم با زمینه‌ی تخصصی توسعه و کاربرد روش‌های کمومتریکس (شیمی سنجی که کاربرد روش‌های آنالیز داده در شیمی است) برای حل مسائل پیچیده‌ی شیمی است.

وی به دلیل نقش چشمگیر در توسعه‌ی کمومتریکس در جهان، در سال ۲۰۱۲ جایزه‌ی جهانی کمومتریکس مؤسسه‌ی الزویر را دریافت کرد. افزون بر این، رتبه‌ی اوّل جشنواره‌ی رازی و دو دوره پژوهشگر برتر استان و دانشگاه را در پرونده‌ی افتخارات پژوهشی خود دارد.

همچنین دریافت بورسیه‌ی مؤسسه‌ی هامبولت آلمان، عضویت در آکادمی علوم کشور‌های در حال توسعه و انتخاب به عنوان سفیر تحقیقاتی کشور آلمان از سایر افتخارات بین المللی دکتر همتی نژاد است.

این استاد دانشگاه شیراز هم اکنون در زمینه‌ی طراحی و ساخت زبان و بینی الکترونیکی مبتنی بر کاغذ مشغول انجام تحقیق بوده و تاکنون حدود ۲۰۰ مقاله‌ی بین المللی با حدود ۳۵۰۰ ارجاع به چاپ رسانده است و دارای اچ ایندکس برابر ۳۲ است.
انتهای پیام/ر

استاد شیرازی برنده جایزه مخصوص کنفرانس بین المللی شیمی سنجی مجارستان

برچسب ها: معاونت علمی ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار