باغ شهر‌های بدون مجوز تخریب می‌شوند

فرماندار شیراز گفت: هیچ باغ شهری در محدوده شهرستان شیراز مجوز ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در جلسه کارشناسی شورای گفتگوی استان فارس با بیان اینکه باغ شهری‌های محدوده شهرستان شیراز از جمله در محور‌های زرقان، خرامه، بیدزرد و گویم بدون مجوز است و گفت: ما به عنوان نماینده حاکمیت، تخلفات باغ شهر‌ها در حریم شهر شیراز را با جدیت رسیدگی می‌کنیم و نسبت به تخریب آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه زمین‌های کشاورزی محدوده شهرستان شیراز بدون هیچگونه مجوز به باغ شهر تغییر کاربردی پیدا کرده که اقدامی غیر قانونی است.

عالیشوندی ادامه داد: این باغ شهر‌ها با توسعه متوازن شهری هیچ همخوانی ندارند و در محدوده شهرستان شیراز نیز هیچگونه مجوز قانونی برای ایجاد این باغ شهر صادر نشده و به همین دلیل بر اساس قانون اجازه تخلف در این زمینه داده نمی‌شود و باغ شهر‌های بدون مجوز به سرعت تخریب می‌شوند.

وی اظهار کرد: آن دسته از باغ شهر‌های محدوده شهر شیراز که در طرح هادی روستایی قرار داشته باشند مجوز دارند و در غیر این صورت فاقد مجوز هستند و باید تخریب شوند.

فرماندار شیراز با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شهرستان شیراز از سوی این باغ شهر‌ها افزود: در این محدوده‌ها برخی سرمایه گذاری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی از جمله کشتارگاه‌ها و چربی گیری ایجاد شده که حریم آن‌ها به وسیله باغ شهر‌ها تصرف شده است.
انتهای پیام/ر

باغ شهر در محدوده شهرستان شیراز مجوز ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار