ترامپ قصد دارد رئیس کارکنان کاخ سفید را اخراج کند!

در پی کدورت به وجود آمده میان دونالد ترامپ و جان کلی، به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد یک جایگزین برای او پیدا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، تقریبا یک هفته پس از مصاحبه «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید با شبکه فاکس نیوز، به نظر می رسد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دنبال پیدا کردن جایگزینی مناسب برای اوست.

کلی در این مصاحبه گفته بود که ترامپ از موضوع ساخت دیوار مرزی در امتداد مکزیک تا حدودی صرف نظر کرده است که این اظهارات وی خشم رئیس جمهور آمریکا را برانگیخته است.

تعدادی از منابع جمهوری خواه اعلام کردند که ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد ترامپ مسئول یافتن یک جایگزین مناسب برای جان کلی است. یکی از این منابع آگاه که با ایوانکا صحبت کرده بود گفت: ایوانکا به شدت نگران است. او به دنبال یک جایگزین خوب برای کلی است.

به نوشته ونیتی فر، یکی از این افراد جایگزین «دیوید اربن» است که نقش مهمی در کمپین انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا داشته است.

یک منبع آگاه اعلام کرد که جان کلی قرار نیست به این زودی ها اخراج شود؛ بلکه تلاش ها بر این است که او بیش تر از «راینس پریبس»، رئیس دفتر پیشین ترامپ در کاخ سفید خدمت کند. راینس پریبس که نخستین رئیس دفتر انتخاب شده دونالد ترامپ بود، فقط 189 روز در این سمت باقی ماند و سپس از سوی دونالد ترامپ اخراج شد.

پیش از این هم گزارش شده بود که رابطه ترامپ و جان کلی در ماه های اخیر به سردی گراییده است. برخی از منابع آگاه اعلام کردند که ترامپ به دوستانش گفته است که جان کلی طوری رفتار می کند که انگار مسئول اداره این دولت است!

پیشتر هم شایعاتی درباره خسته شدن جان کلی از کار در کاخ سفید مطرح شده بود که رئیس جمهور آمریکا برای پایان دادن به این اخبار در اظهاراتی عجیب اعلام کرد: جان کلی تا 7 سال آینده هم در کاخ سفید خدمت خواهد کرد!


انتهای پیام/

گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج رئیس‌دفتر ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خدا به این ترامپ نادان عقل بده
آخرین اخبار