اشرف غنی: هدف ما ایجاد آرامش و یک نظام با ثبات و عادل برای افغانستان است

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نیروهای کماندو ارتش افغانستان گفت: هدف ما ایجاد آرامش و یک نظام با ثبات و عادل برای افغانستان است.

اشرف غنی: هدف ما ایجاد آرامش و یک نظام با ثبات و عادل برای افغانستان استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نیروهای کماندو ارتش افغانستان گفت: هدف ما ایجاد آرامش و یک نظام با ثبات و عادل برای افغانستان است.

وی در این دیدار اظهار داشت: خداوند را شکرگزارم که امروز نیروهای ویژه داریم که از زندگی و امنیت شهروندان کشور حفاظت می کند و هر سرباز این قطعه، به عنوان قهرمان انجام وظیفه می نماید.

وی افزود: شما با شجاعت و دلیری تان، جان خود را فدا می کنید تا جان دیگران را نجات دهید؛ شما متعهد به وحدت ملی، حراست از قانون اساسی و حاکمیت ملی می باشید.

ررئیس جمهور افغانستان گفت: ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد به کابل آمدند و گفتند که افغانستان به رفاه می رسد و دلیل عمده اش فداکاری قوای امنیتی و دفاعی این کشور است.

اشرف غنی خاطرنشان کرد که هدف ما ایجاد آرامش و یک نظام با ثبات و عادل برای افغانستان است. وی به وزیر امور داخله  این کشور دستور داد تا به خاطر تقدیر و قدردانی از زحمات نیروهای ویژه افغانستان، یک ماه حقوق تشویقی در نظر گرفته شود.

رئیس جمهور افغانستان گفت: هیچ فرقی میان وزارت دفاع ملی و امور داخله نیست. وی افزود که برای درمان سربازان مجروح نیروهای ویژه پولیس ملی، قراردادی با یکی از کشورها در حال اجرا است.

وی گفت که به ادارات ملکی و نظامی هدایت می دهم تا در زمینۀ استخدام سربازان معلول اولویت بدهند، زیرا کسانی که این مسئولیت های خطیر را پذیرفته اند، شایسته هر نوع تقدیر می باشند.

رئیس جمهور افغانستان تصریح کرد که تمام موفقیت های ما محصول وحدت ملی و قانون اساسی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
این افغانیها یک اخلاق بدی دارن ماکه میریم ازرودلسوزی مشاوره بدیم برای امنیت کشور خودمون واونا میگن دخالت ایران .ولی امریکا که چندساله لنگرانداخته تو افغان وهرروز باپهباد میزنه هیچی نمیگن .به ما چه . .والا خوبی میکنی به هرکی میگن دخالت .دست ایران وایرانی نمک نداره .
آخرین اخبار