حسینی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

هیئتی از جبهه مردمی به مناطق زلزله زده می‌رود/ماموریت چمران برای فعال کردن کمیته‌های جمنا

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هیئتی از جبهه مردمی احتمالا در دو هفته آینده به مناطق زلزله زده کرمانشاه می‌رود.

هیئتی از جبهه مردمی به مناطق زلزله زده می‌رود/ماموریت چمران برای فعال کردن کمیته‌های جمناسیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش در روز گذشته، اظهار کرد: وقفه‌ای در تشکیل جلسات شورای مرکزی ایجاد شده بود و در جلسه این هفته بنا شد جلسات به صورت منظم برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد آقای چمران در ستاد جبهه مستقر شود و کمیته‌های مختلف را فعال کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در استان‌هایی که تاکنون هیئت موسس تشکیل نشده است به زودی اقداماتی انجام خواهد شد تا هیئت‌های موسس در این استان‌ها هم تشکیل شوند.

حسینی تاکید کرد: در این جلسه صحبت شد تا هیئتی از جبهه مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه بروند و احتمال می‌دهم در دو هفته آینده این سفر انجام شود تا ارزیابی دقیقی از وضعیت مردم تهیه کنند و به مقامات و مسئولان گزارش دهند و به سهم خودمان در رفع مشکلات مردم سهیم باشیم.

وی درباره اعضای این هیئت گفت: مرضیه وحید دستجردی، زهره الهیان و فرشته حشمتیان در جایگاه نمایندگان خانم جبهه انتخاب شده‌اند و سایر اعضای نیز به زودی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار