فرماندار بردسیر؛

آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس نهادینه شود

فرماندار شهرستان بردسیر گفت: آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس باید نهادینه شود.

آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس نهادینه شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید نجف پور، فرماندار شهرستان بردسیرگفت: شورای آموزش و پرورش باید شکل و شمایل واقعی خود را پیدا کند و اعضای این شورا نباید از مسائل جاری آموزش و پرورش بی خبر و دور بمانند و مصوبات این جلسات باید در بحث آموزش نیز بازخورد داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسیر با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت آموزشی تصریح کرد: ما در بحث کیفیت بخشی به آموزش عقب هستیم با توجه به آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی ما در خصوص علم آموزی، هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

فرماندار شهرستان بردسیر در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش تربیت در آموزش، بیان داشت: علاوه بر اینکه نظام آموزشی ما باید روز به روز به استاندارد‌های جهانی نزدیک شود مسائل پرورشی و مسائل اخلاقی دانش آموزان که امروز کمرنگ شده است، باید مورد توجه قرار گیرد و برای تربیت درونی و خود سازی این قشر آینده ساز کشور برنامه داشته باشیم.

وی در ادامه سخنانش به مهارت آموزی دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان بردسیر با توجه به اینکه به یک شهر صنعتی در زمینه فولاد تبدیل شده و این روند نیز ادامه دارد و از طرفی بومی گرایی در زمینه جذب نیرو مد نظر می‌باشد، باید دانش آموزان را به سوی رشته‌های فنی مورد نیاز این گونه کارخانه‌ها سوق دهیم و اگر نیاز به تغییراتی در رشته‌های درسی در مدارس و هنرستان‌ها هست باید این اتفاق صورت بگیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسیر تاکید کرد: در مدارس علاوه بر مهارت‌های فنی، آموزش مهارت‌های زندگی نیز باید نهادینه شود تا دانش آموزان ما بعد از فارغ التحصیل شدن یک شهروند خوب و اخلاق مدار باشند.
انتهای پیام/ح

مهارت های زندگی در مدارس آموزش داده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار