دهه فجر فرصت مغتنم برای ارائه عملکرد مدیران به مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی دهه فجر را فرصت مغتنم برای ارائه عملکرد مدیران به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با حضور حقیقی معاون سیاسی فامنیتی استاندار، فرمانداران و مدیران مربوطه برگزار شد.

حقیقی معاون سیاسی امنیتی و جانشین استاندار در ستاد دهه فجر استان مرکزی در این جلسه گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه عملکرد مدیران به مردم است.

حقیقی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه هرچه تمام‌تر و در شان استان امام (ره) برگزار شود افزود: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران در راستای فرهنگ ایثار و شهادت اولویت برنامه‌های دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی دهه فجر مردمی بودن آن با محوریت جوانان است اضافه کرد: بزرگترین محور برنامه‌های دهه فجر انسجام و حفظ وحدت است.

گلباران حجره طلبگی و بیت قدیمی امام راحل دردهه فجر

حجت الاسلام هاشمی ، رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی هم در حاشیه این جلسه درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: این جلسه با اشاره به چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران گفت: گلباران حجره طلبگی و بیت قدیمی امام راحل ، بنیانگذار کبیر جمهوری انقلاب اسلامی از اصلی ترین برنامه هایی است که دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: مهمترین برنامه هایی که در دهه فجر استان برگزار می شود اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سردر تمامی ادارات ، اجرای سرود هزارو 357 نفری دانش آموزان در روز 22 بهمن ، برگزار ی مهمانی لاله ها ، بهره برداری از 330 پروژه عمرانی با اعتبار 4 میلیارد تومان توسط کمیته امداد استان ، هزارو 161 عنوان برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان که افتتاح خانه جوان در اراک و مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام از مهمترین آنهاست.

وی اضافه کرد:همچنین اداره کل اموزش و پرورش استان با 4هزارو200 عنوان برنامه ، کمیته تشکل های مذهبی و انجمن های اسلامی با 240 عنوان برنامه و اداره کار با 600 عنوان برنامه آمادگی خود را برای گرامیداشت دهه فجر در استان اعلام کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.