قد بلند برای مرد راننده دردسر ساز شد +تصاویر

راهنمایی و رانندگی شرق انگلیس جوانی را به دلیل قد بلند برای همیشه از رانندگی محروم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزانه در شهر رانندگان زیادی مرتکب تخلف می‌شوند که یا مستقیم توسط پلیس جریمه می شوند و یا  دوربین های راهنمایی و رانندگی تخلف آنها را ثبت می‌کند و مجبو ربه پرداخت جریمه می شوند. اما همیشه نمی توان به طور قطع یقین داشت که این تخلفات واقعی بوده است و ممکن است خطایی در ثبت آنها پیش آمده باشد.

در همین زمینه دادگاهی در شمال شرقی انگلستان ، جوان 25 ساله ای  به نام الیوت را به دلیل تکرار تخلفات رانندگی‌اش فراخواند و او را به ایستادن داخل ماشین متهم کرد. ماجرا از این قرار بود که پلیس  راهنمایی و رانندگی این شهر، با  تصاویری که دوربین های راهنمایی و رانندگی از پسر جوان به ثبت رسانده بودند، 12 بار به دلیل ایستادن در خودرو  او را جریمه کرده بودند و پسر نیز هر بار نسبت به  این اتفاق بی توجه بود.

پس از فراخواندن الیوت به دادگاه ، او این اتفاق را ادعایی خنده دار و مضحک دانست چرا که متعقد بود قد بلندش باعث این سوء تفاهم شده است. قد 197 سانتی متری و نشستن در یک ماشین فورد کوچک، چنین خطای دید جالبی را برای دوربین های راهنمایی رانندگی ایجاد کرده بود. 
در نهایت علی رغم توضیحات وکیل و صحبت های راننده به ظاهر متهم، دادگاه رانندگی را برای همیشه برای او ممنوع کرد.

 






انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
ناموسا عجب وضعیه D: