مقاوم سازی پل‌ها و ابنيه فنی راه های استان ضروری است

مدیر کل حمل و نقل کرمان گفت: عدم توجه به مقاوم سازی پانزده هزار و 500 پل در راه های استان خسارات زیادی به دنبال خواهد داشت.

مقاوم سازی پل‌ها و ابنيه فنی راه های استان ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛خداداد مقبلی، مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: آسیب پذیرترین بخش محورها پل ها هستند لذاحفظ ایمنی پل‌ها اهمیت زیادی دارد که در همین زمینه سعی کردیم بازدید مستمر از پل‌ها داشته باشیم.


وی بر بازنگری کنارگذرهای پل ها تأکید کرد و افزود: باید نسبت به تعبیه کنارگذر برای پل هایی که فاقد کنارگذر هستند اقدامات لازم را انجام داد، زیرا در مواقع بحرانی ممکن است پل آسیب ببیند و از کنارگذر استفاده کرد.


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده اي استان كرمان ادامه داد: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها حساسیت زیاد دارند که با اعتبارات در نظر گرفته شده سعي مي كنيم مشکلات را برطرف کنیم.


مقبلي همچنین شناسایی محورهای جایگزین در مواقع بحرانی را امری ضروری عنوان و تاکید کرد: مهمترین اقدامی که در بحث راه های شریانی باید انجام شود این است که محورهای جایگزین را نیز شناسایی کنیم و همواره علاوه بر محور اصلی محور دومی نیز وجود داشته باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار