امام جمعه مشهد عنوان کرد؛

مشهد هدف جریان معاند با ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه مشهدگفت: امروز جریانی که می‌خواهد به جریان دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب ضربه بزند مشهد را مورد هدف قرار داده و به آن حمله می‌کند.

دشمن با جنگ نرم و استفاده از رسانه‌ها به میدان آمده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از مدیران و نخبگان رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: دشمن در هر موقعیتی از برخورد نظامی با ما نا امید شده است چرا که هر تهدید نظامی مردم ایران را متحد‌تر می‌کند.


وی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش بسیج فداکاری، مقاومت و ایستادگی در برابر همه قدرت‌های دنیا با گوشت و پوست و استخوان بود و امروز بسیج رسانه باید همان نقش را در عرصه رسانه‌ای داشته باشد.
 
عضومجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب بی رحمانه بر ما می‌تازند و هیچ اصل انسانی را در تهاجم رسانه‌ای رعایت نمی‌کنند افزود:. در جنگ نرم خاکریز‌ها مشخص نیست و تنها با یک بصیرت کامل سیاسی و آمیخته با فناوری رسانه‌ای می‌توان این شناخت را به دست آورد.

آیت الله علم الهدی  گفت: در این جنگ نرم رسانه‌ای متاسفانه خیلی از جریان‌هایی که آرم خودی دارند به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می‌کنند و امروز مشهد در عرصه رسانه‌ای بیش از هر زمان دیگری هدف دشمن قرار می‌گیرد و دلیل آن این است که دشمن احساس می‌کند در مشهد جریانی انقلابی وجود دارد.
 
وی افزود: در حالی که اکنون که مکه و مدینه به دست دشمن افتاده است، مشهد قبه الاسلام است و یکی از مقدس‌ترین پایگاه‌های دینی در دنیا است و شما عزیزان باید به عنوان یک بسیجی در عرصه رسانه‌ای در مقابل این هجمه‌ها بایستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: امروز همه دنیا در حوزه رسانه بویژه فضای مجازی میدان جنگ با اسلام راه اندازی کرده اند و اگر ما وارد کارزار نبرد نشویم شکست میخوریم و ما باید در این زمینه ابتکار عمل را در دست بگیریم.
 
آیت الله علم الهدی گفت : تنها راه شکست دشمن هم افزایی اصحاب رسانه است و بسیج رسانه باید بتواند نقش یک نخ تسبیح را ایفا کند و همه نیرو‌های انقلابی را در کنار هم قرار دهد تا به رسالت اصلی خود عمل کرده باشد.

عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: بسیج رسانه ۴ سال است که راه اندازی شده و سازمانی با ماهیت رسانه‌ای و انقلابی و مروج فرهنگ امام خمینی و رهبری است که هدف آن ایجاد بصیرت در میان اصحاب رسانه است.

وی گفت در حال حاضر این سازمان در سطح استان ۵۴۰ عضو فعال و ۱۲۰ عضو عادی دارد و توانسته است ۱۰ کانون فعال در سطح استان راه اندازی کند؛ و در حقیقت در این سال‌ها اندیشه پاک، قلم پاک، و قدم پاک از ویژگی‌های بسیج رسانه بوده است.

در خاتمه این دیدار نیز میثاق نامه وفاداری اصحاب رسانه استان به شهیدان از سوی فعالان بسیج رسانه به امام جمعه مشهد اهدا شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دیدار جمعی از مدیران و نخبگان رسانه‌ای خراسان رضوی با امام جمعه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار