نشست نماینده مجلس با اعضای باشگاه خبرنگاران جوان

در نشستی شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اعضا باشگاه خبرنگاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ،شهاب نادری  از زحمات بی دریغ همه تلاشگران  در پوشش اخبار زلزله ۷/۳ریشتری کرمانشاه حضور داشتند قدردانی کرد.

 نماینده مردم پاوه و اورمانات در مجلس شورای اسلامی  استان کرمانشاه را مرزبانان بی مزدی خواند که سالها در دفاع مقدس جان فشانی کردند و بر اثر  آثار ویرانی های جنگ تحمیلی هنوز  با مشکلاتی  دست و پنجه نرم می کنند.

نادری آمار بیکاری بالا و رشد اقتصادی پایین را  از مشکلات استان دانست و گفت :مطالبه گری مردم و همت مسئولین  راهی برای برون رفت از این مشکلات است.

 نماینده مردم اورامانات در مجلس ضمن تشکر از آحاد مردم در زلزله اخیر استان کرمانشاه از همه دستگاههای اجرایی و امنیتی نام برد که کارآیی مناسبی داشتند و عملکرد جامعه رسانه را نیز رضایت بخش خواند و خواستار فعالیت گسترده در سطح ملی شد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛مشکلات استان کرمانشاه را تهدیدی که باید به فرصت تبدیل شود را خواند که در فصول مختلف مشکلات بسیاری دارد که در دستور حل و فصل است.

نادری که مسئول کمیته تحقیق و تفحص در بخش قاچاق کالا و ارز کشور است از ظرفیت بالقوه بازارچه های مرزی گفت و اظهار خرسندی کرد که شهرستان های بسیاری را می تواند رونق اقتصادی ببخشد.

وی حضور رهبر معظم انقلاب را عاملی برای آرامش،تسکین و امنیت خواند و اختصاص ۲۰۰میلیون دلاری که از صندوق توسعه ملی را در امر بازسازی مناطق آسیب دیده را برای استانی که جنگ زده،زلزله زده و سرما زده است؛ بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/ز

 


مشکلات استان کرمانشاه تهدیدی که باید به فرصت تبدیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار