مديرعامل سازمان ميادين شهرداری قم؛

2 فروشگاه همشهری در پردیسان قم افتتاح می شود

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداری قم گفت: دو فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج و ميوه و تره بار با برند همشهری در آينده‌ای نزديك در منطقه پردیسان قم افتتاح می شود.

2 فروشگاه همشهری در پردیسان قم افتتاح می شود

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ علیرضا مظفری،مديرعامل سازمان ميادين شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی دو فروشگاه همشهری اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان پردیسان و سهولت در تأمین مایحتاج آنها، بازار بزرگ همشهری 17 با رویکرد فروش میوه و تره بار و عرضه مایحتاج عمومی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی با اشاره به بهسازی و اضافه کردن فضای این بازار افزود: هزار و 500 متر مربع به فضای این فروشگاه برای گسترش عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی اضافه شده و اکنون این فروشگاه با 30 غرفه به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع آماده بهره‌برداری است.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم تصریح کرد: در بازار همشهری 17 علاوه بر عرضه میوه و تره بار با تنوع محصول و رعایت نرخ مصوب؛ مایحتاج ضروری شهروندان پردیسانی خدماتی مانند مجتمع نانوایی، پوشاک، مجتمع گوشت و... عرضه خواهد شد.
مظفری با اشاره به احداث فروشگاه همشهری 6 در بلوار همت در منطقه 6 افزود: این پروژه در زمینی به وسعت هزار و 700 متر مربع و در 13 غرفه به متراژ 500 متر مربع احداث شده و آماده بهره‌برداری است.


وی با اشاره به عرضه مایحتاج و میوه و تره بار در فروشگاه همشهری و رویکرد سازمان برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح مناطق هشتگانه گفت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آنها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.  

 

انتهای پیام/ت

 فروشگاه همشهری در منطقه پردیسان قم بجهت توزیع عادلانه خدمات و امکانات افتتاح می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار