مایکل ولف: ترامپ با یک نفر در داخل کاخ سفید رابطه غیراخلاقی دارد!

نویسنده کتاب جنجالی آتش و خشم فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا با یک نفر در کاخ سفید رابطه نامشروع دارد.

مایکل ولف: ترامپ با یک نفر در داخل کاخ سفید رابطه غیراخلاقی دارد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیویورک دیلی نیوز، مایکل ولف، نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» در مصاحبه با شبکه «اچ بی او» اظهارات جدیدی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مطرح کرد و گفت: دونالد ترامپ با یک نفر در داخل کاخ سفید رابطه غیراخلاقی دارد. من کاملا از این مسئله مطمئن هستم؛ اما هیچ مدرک معتبری برای آن ندارم.

او در ادامه افزود: من حتی یک نشانه هم درباره این مسئله در کتاب آتش و خشم گذاشته ام. حالا که این را می دانید، زمانی که به آن پاراگراف برسید، متوجه منظور من خواهید شد.

مایکل ولف همچنین گفت: کاخ سفید چند درب پشتی دارد که افراد می توانند بدون دیده شدن، وارد آنجا شوند. در انتهای این کتاب به آن اشاره کرده ام.

این اتهامات جدید علیه ترامپ در حالی مطرح شده است که چند روز پیش هم روابط غیراخلاقی رئیس جمهور آمریکا با یک بازیگر فیلم های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» جنجال زیادی به پا کرد. روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای ترامپ برای اینکه این زن را در مورد داشتن رابطه با رئیس جمهور آمریکا ساکت نگه دارد، 130 هزار دلار به او حق السکوت داده است.

کتاب جنجالی مایکل ولف علیه ترامپ در روز نخست انتشار، به یکی از پرفروش ترین کتابهای آمریکا تبدیل شد و نسخه های این کتاب در کمتر از یک ساعت در برخی از فروشگاه ها به پایان رسید. در این کتاب سلامت جسمانی و روانی رئیس جمهور آمریکا هم به چالش کشیده شده است.

ترامپ پیشتر در حساب توییتر به انتقاد از این کتاب و نویسنده آن پرداخت و نوشت مایکل ولف یک بازنده واقعی است که برای پول داستانهایی کسل کننده و غیرواقعی نوشته است.


انتهای پیام/

افشاگری جدید درباره روابط غیر اخلاقی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
به قول ما ایرانی ها آقای ترامپ تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها..............
آخرین اخبار