تشکیل ۱۷ کمیته درستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خوی

کمیته‌های ۱۷ گانه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارکه فجر شهرستان خوی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمدی ایروانلو معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خوی در جلسه گرامیداشت دهه فجر شهرستان خوی، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتقلاب اسلامی ایران در جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در قرن بیستم به عنوان یک پدیده مهم شناخته شده و در طبقه بندی انقلاب‌های اخیر، بعنوان انقلاب بزرگ در جهان معرفی شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به تقسیم بندی قدرت‌ها در جهان و دو قطبی آن، وقوع انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی نه غربی ماهیت این نظام سلطه را بر هم زد و طی سال‌های بعد از انقلاب، کشور‌های استکبار جهانی و نظام سلطه به رهبری آمریکا همواره تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند و هم اکنون نیز با روش‌های پیچیده‌تر در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خوی در ادامه با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر هر سال نسبت به سال‌های گذشته با اهمیت‌تر و اثر گذارتر می‌شود افزود: برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارکه فجر و حضور گسترده مردم در این مراسم به خصوص راهپیمایی یوم ا... دهه فجر می‌تواند نقش مهمی در تثبیت و تائید انقلاب اسلامی ایفا نماید.

انتهای پیام/ن.م

برگزاری جلسه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خوی

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.