همزمان با سالگرد آغاز به کار دولت ترامپ؛

تظاهرات علیه سیاست‌های ترامپ مقابل سفارت آمریکا در لندن

مردم لندن در اعتراض به سیاست‌های نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا در مقابل سفارت این کشور در انگلیس تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مردم لندن در اعتراض به سیاست‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مقابل سفارت این کشور در انگلیس تظاهرات کردند.

مردم لندن روز شنبه با در دست داشتن بنر‌ها و پلاکارد‌هایی در مخالفت با رئیس جمهور آمریکا مقابل سفارت این کشور در لندن تظاهرات کردند.

مایکل برادلی مسئول هماهنگی تظاهرات موسوم به"مقابله با ترامپ" گفت: «امروز سالگرد آغاز به کار دولت ترامپ است و او اکنون تمام دولت آمریکا را تعطیل کرده است. ترامپ گفت به لندن نیامد چون که ساختمان جدید سفارت آمریکا در انگلیس بر اساس یک توافق بد به دست آمده است، اما همه ما می‌دانیم چرا او به اینجا نیامد زیرا او می‌داند که اگر به اینجا آمده بود با حضور میلیون‌ها نفر تظاهرات کننده در خیابان‌های انگلیس روبرو می‌شد و حتی نمی‌توانست حرکت کند.»

جو لانگ، از معترضان در این خصوص گفت: «من با نژادپرستی مخالف هستم، من با چیز‌هایی که ترامپ از آن حمایت می‌کند، مخالف هستم و فکر می‌کنم آمدن به خیابان، حتی در روزی مانند امروز، برای نشان دادن آنچه که اعتقاد دارید بسیار مهم است.»

معترضان نوشته‌هایی با عنوان "با ترامپ مقابله کنید" نه به نژادپرستی و نه به ترامپ" و نوشته‌های دیگری را بر علیه ترامپ بر روی یک دیوار نمادین قرار دادند و سپس آن را تخریب کردند.

 

انتهای پیام/

تظاهرات ضدترامپ در انگلیس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار