خطیر: 20 هزار بلیت سهمیه ایران در جام جهانی فروخته شده است

معاون اجرايی دبيركل فدراسيون فوتبال از فروش 20 هزار بلیت دیدارهای ایران در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.

خطیر: 20 هزار بلیت سهمیه ایران در جام جهانی فروخته شده استعلی خطیر، معاون اجرايی دبيركل فدراسيون فوتبال که مسئولیت پروژه بلیت فروشی را بر عهده دارد، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره میزان بلیت های فروخته شده از طریق سایت فدراسیون فوتبال بیان کرد: زمان بلیت فروشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از طریق سایت فدراسیون فوتبال، پنج شنبه هفته گذشته به اتمام رسید و هواداران فوتبال از 5600 بلیت  سهمیه کشورمان، 5200 بلیت را خریداری کردند که در این میان، تمام بلیت های دیدار ایران و اسپانیا به فروش رفته و از 2 دیدار آینده نیز حدود 400 بلیت در جایگاه های C باقی مانده است.

او افزود: از سهمیه ایران برای دیدار با مراکش حدود 300 بلیت جایگاه C و از دیدار ایران و پرتغال هم 100 بلیت باقیمانده است اما هواداران فوتبال ایران در دنیا، حدود 15 هزار بلیت را خریداری کردند که کماکان تا 10 بهمن فرصت دارند تا بلیت های جام جهانی را تهیه کنند.

خطیر ادامه داد: مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن صاحبان صندلی ها، دوشنبه ساعت 16 در فدراسیون فوتبال برگزار می شود و احتمال دارد خبرنگاران هم حضور یابند. خداراشکر مشکل جدی در بحث بلیت فروشی وجود نداشت و امیدوارم این روند تا پایان هم ادامه داشته باشد.

معاون اجرايی دبيركل فدراسيون فوتبال در پایان درباره اتفاقات رخ داده در ساختمان PEC اظهار کرد: همانطور که درچندروز گذشته گفتم، توضیحات را به کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال داده ام و امیدوارم مسئولان به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات معاون اجرايی دبيركل فدراسيون فوتبال درباره بلیت فروشی جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار