هانی‌زاده در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رهبر انقلاب قطب‌نمای سیاسی جریان فلسطین را در دست دارند

کارشناس خارومیانه گفت: تنها کشوری که از فلسطین حمایت می‌کند ایران است و رهبر انقلاب قطب‌نمای سیاسی فلسطین را در دست دارند.

رهبر انقلاب قطب‌نمای سیاسی جریان فلسطین را در دست دارندحسن هانی‌زاده کارشناس مسائل خارومیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نامه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مقام معظم رهبری اظهار کرد: این نامه در پی بیانات قاطع و کوبنده رهبر معظم انقلاب در مورد فلسطین ارسال شده  است.

کارشناس مسائل خارومیانه با بیان اینکه هنیه در راس یک تشکیلات انقلابی و مبارزاتی است، افزود: این نامه از طرف ملت مظلوم فلسطین به بالاترین مقام جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود و فرازهای متعددی از آن به موضوع  شکست روند سازش اشاره دارد.

وی بیان کرد: ملت فلسطین مصمم است برای آزادی بیت‌المقدس به مبارزات خود ادامه دهد و تحت هیچ شرایطی از مبارزات خود عقب نشینی نخواهد کرد.

هانی‌زاده اظهار کرد: در نامه اسماعیل هنیه یک رویکرد کاملا انقلابی و مبارزاتی درباره طرح اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود وجود دارد و این نشان می‌دهد ملت فلسطین از تمام بیانات و موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری رمزگشایی می‌کنند و هر کلامی که رهبر انقلاب درباره فلسطین مطرح می‌کنند مورد توجه ملت این کشور قرار می‌گیرد.

 کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه هوشمندانه این نامه را به مقام معظم رهبری ارسال کرده تا ثابت کند جنبش حماس و جنبش‌های مبارز فلسطینی همچنان چشم به جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند، گفت: در حالی که کشورهای عربی مثل عربستان، بحرین و امارات از فلسطین چشم پوشی کرده‌اند و سعی می‌کنند که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کنند، ملت فلسطین همچنان  ایران را یک کشور انقلابی و حامی فلسطین می‌داند.

وی ادامه داد: حماس پس از آغاز بحران سوریه و موضع‌گیری مقامات سابقش نسبت به بحران دمشق به این نتیجه رسید تنها کشوری که از فلسطین حمایت می‌کند ایران است و رهبر معظم انقلاب اسلامی قطب‌نمای سیاسی جریان فلسطین را در دست دارند.

هانی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: ملت فلسطین به این نتیجه رسیده است که کشورها و رژیم‌های سازش‌کار عرب نه تنها کمکی به ملت فلسطین نمی‌کنند بلکه برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی یک مسابقه‌ بی‌حاصلی را آغاز کرده‌اند و به همین دلیل ملت فلسطین از روند سازش و همچنین  رژیم‌های مرتجع عربی ناامید شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
فلسطین پاره تن اسلام است
آخرین اخبار